40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022 !
40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022 !
چهار شنبه 19 مرداد 1401 ساعت 13:4 | بازدید : 168 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

1. مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید!

اولین نکته ای که شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته تا توانایی های تجارت خودش در زمینه بازاریابی را رشد دهد باید به آن توجه کنید این است که مخاطبین خودتان را به خوبی بشناسید و سعی کنید آن ها را درک کنید.  شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا بفهمید که این افراد که هستند و چه می خواهند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به تجارت شما کمک کند تا بهتر از گذشته عمل کند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار درست مانند این است که شما می خواهید به هر شکلی که صلاح می دانید حرفی را با گروهی از افراد دیگر بزنید. در صورتی که شما بتوانید این افراد را به خوبی بشناسید می توانید با زبان خودشان با آن ها حرف بزنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که موفقیت بیشتری در این زمینه به سراغتان بیاید. در این در صورتی است که اگر شما هیچ درکی از این افراد و خواسته هایشان و دیدگاهی که نسبت به زندگی و شما دارند نداشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که آن ها را به خوبی شناخته اید و بنابراین شانس خیلی کمی برای این دارید که در این کار موفق شوید. از این رو شناختن این افراد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما به عنوان فردی که قرار است بازاریابی را انجام دهد داشته باشد و بهتر است به خوبی این افراد را بشناسید.

 

2. بر روی ارزش جدیدی که در تجارتتان ارایه می شود تاکید کنید!

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر روی ارزش جدیدی که تجارتتان ارایه می کند تاکید کنید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا مشخص کنند که تجارتشان چه ارزشی ارایه کرده است افرادی هستند که نسبت به آن هایی که این کار را نمی کنند بهتر عمل می کنند. شما به عنوان یک فردی که می خواهد برای تجارتی که دارد بازاریابی انجام دهد باید به دو نکته مهم توجه کنید:

نکته اول این است که شما نسبت به افراد و تجارت های دیگری که در کنار شما کار می کنند و آن ها هم درست کار شما را انجام می دهند چه برتری دارید؟

نکته دوم این است که عصاره کار شما در این زمینه چیست و شما می خواهید چه ارزشی را ارایه کنید؟

اگر شما به نکته دوم هم به اندازه نکته اول توجه کنید و در صورتی که بتوانید ارزش کار خودتان را به خوبی درک کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت به مراتب بیشتر می شود به این دلیل که در این حالت دیگر شما نمی توانید انتظار داشته باشید که دیگران و افرادی که شما قرار است برای آن ها بازاریابی کنید احساس کنند که شما هیچ چیزی برای ارایه کردن به آن ها ندارید و بنابراین کارتان خیلی راحت تر انجام خواهد شد. این در صورتی است که اگر شما به جای فکر کردن به ارزش هایی که می خواهید ارایه کنید مدام به این فکر کنید که هرچه زودتر محصولاتی را که تجارتتان ارایه می کند و یا خدماتی را که در تجارتتان آماده می شود به دیگران ارایه کنید شانستان برای موفقیت کمتر و کمتر می شود به این دلیل که در این حالت شما به صورت پایه ای به داستان نگاه نکرده اید و همیشه به این فکر بوده اید که کار را به صورت تجاری انجام دهید که مسلما این اشتباه است.

 

3. هدف های خودتان را برای تجارتتان از همان ابتدا تعیین کنید و بر روی آن ها متمرکز باقی بمانید!

نکته مهم دیگری که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که در ابتدا برای خودتان هدف هایتان را مشخص کنید و این که دیگر آن ها را تغییر ندهید. این خیلی مهم است که سعی کنید تا نسبت به هدف هایی که دارید ثابت قدم بمانید به این دلیل که در صورتی که سعی کنید تا هدف های خودتان را تغییر دهید ممکن است با مشکل مواجه شوید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که در صورتی که یک تجارت سعی کند تا در همان ابتدا بر روی تمام هدف هایی که در ذهن دارد به صورت ثابت بماند می تواند شانس موفقیت خیلی بیشتری را نسبت به زمانی داشته باشد که هدف هایش تغییر می کنند. به عبارت دیگر وقتی که شما یک کارآفرینی را برای خودتان ایجاد می کنید سعی کنید تا نسبت به کارهایی که می خواهید انجام دهید کاملا ثابت قدم بمانید در غیر این صورت شانس شما برای موفقیت کمتر می شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند ثابت کرده اند در تجارت هایی که افراد سعی می کنند تا در رسیدن به هدف هایی که دارند ثابت قدم بمانند می توان انتظار داشت که درصد و میزان موفقیت این تجارت ها خیلی بیشتر از تجارت هایی باشد که چنین هدفی وجود ندارد. از این رو سعی کنید تا جایی که می توانید حتما هدف هایی را از همان ابتدای کار برای خودتان تعیین کنید که دیگر نیازی به تغییر دادن آن ها نداشته باشید و بنابراین بتوانید به راحتی به آن ها برسید.

 

4. برای خودتان هدف های کوتاه مدت تعیین کنید تا با رسیدن به آن ها انگیزه بگیرید!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که افرادی که سعی می کنند تا یک تجارت را برای خودشان تشکیل دهند با آن روبرو می شوند این است که آن ها نمی دانند چگونه می توانند برای خودشان هدف انتخاب کنند. یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید دراین زمینه انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید برای خودتان هدف هایی انتخاب کنید که کوتاه مدت هستند. این کار می تواند به شما کمک کند تا جایی که می توانید منطقی تر شوید و رسیدن به این هدف ها برای شما آسان تر شود. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این چنین برای خودتان هدف گذاری می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که در هدف های طولانی مدتی که در ادامه برایتان بوجود خواهد آمد نیز به همین میزان موفق تر شوید. اما در صورتی که از همان ابتدای کار برای خودتان هدف هایی داشته باشید که خیلی طولانی مدت هستند و رسیدن به آن ها نیازمند زمان های خیلی زیادی است ممکن است به دلایل مختلفی دیگر نتوانید به این هدف ها برسید. از این رو تمام تلاشتان را بکنید تا به هدف هایی برسید که فکر می کنید رسیدن به آن ها ساده است و نیاز به تلاش زیادی ندارد. سپس می توانید این هدف ها را تغییر دهید و برای خودتان هدف های بلند مدت تری را انتخاب کنید و به همین منوال کار را به شیوه ای پیش ببرید که به راحتی به هدف هایی که می خواهید برسید. البته انجام دادن این کار نیازمند زمان و برنامه ریزی طولانی مدت است ولی شما با کمی دقت و داشتنت برنامه هایی برای مشخص کردن هدف ها به راحتی از پس آن بر می آیید.

 

5. به نتیجه های حاصل از انجام کارهای آزمایشی توجه کنید!

شما برای این که بتوانید یک دیدگاهی از کارهایی که باید انجام دهید داشته باشید باید سعی کنید تا در ابتدا به نتیجه هایی توجه کنید که حاصل از کارهای آزمایشی می باشند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید. شما می توانید در ابتدا برخی از کارها را به عنوان کارهای آزمایشی خودتان مشخص کنید و سپس سعی کنید تا با تمام توان آن ها را انجام دهید و وقتی که انجام شدند به نتیجه هایی که حاصل از این کارها هستند توجه کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما می خواهید یک استراتژی جدیدی را برای فروش امتحان کنید. در ابتدا این کار را به صورت آزمایشی انجام می دهید و سپس سعی می کنید تا به نتیجه های این کار توجه کنید. در صورتی که فکر می کنید نتیجه های انجام دادن این کار منطقی بود می توانید انتظار داشته باشید که کار را بهتر انجام دهید و با برنامه ریزی های گسترده تر و جدی تری همین کار و استراتژی جدیدی را که در ذهنتان است گسترده تر کنید. این در صورتی است که اگر فکر کردید که نتیجه های کار اصلا منطقی نبود و به نتیجه های خوبی نرسیدید آن زمان است که دیگر شانس شما برای موفقیت کمتر می شود و بنابراین بهتر آن است که این کار را رها کنید و به سراغ کاری دیگر بروید و یک استراتژی جدید دیگری را امتحان کنید. بنابراین به این روش می توانید انتظار داشته باشید که شانس خودتان را برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر کرده اید و استراژی هایی را که در ذهنتان است در ابتدا مورد بررسی قرار داده اید و آن هایی را مشخص کرده اید که فکر می کنید کاربردی تر هستند.

 

6. در نگه داشتن مخاطبین وفادار کوشا باشید!

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعاتی که شما در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که افرادی که شما به عنوان مخاطبین وفادار می شناسید افرادی هستند که بیشترین شانس را به شما می دهند برای این که بتوانید موفقیت تجارتتان را تضمین کنید. به عبارت دیگر تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که مخاطبین وفادار شما و افرادی که برای مدت طولانی مخاطبین شما هستند می توانند بهترین منبع موفقیت شما باشند. دانشمندان و محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند که چنین افرادی هستند که می توانند در موفقیت و یا شکست یک تجارت به میزان بسیار زیادی تعیین کننده باشند و می توانند به شما کمک کنند تا یک تجارت را موفق کنید و یا برعکس. بنابراین شما باید حتما تمام تلاش خودتان را بکنید که به این افراد به میزان بسیار زیادی توجه کنید. به عنوان مثال وقتی که شما چند مخاطب دارید که احساس می کنید که نسبت به تجارت شما علاقه دارند و فکر می کنید که اگر خوب با آن ها برخورد کنید دیگر تبدیل به مخاطبین دایمی شما می شوند؛ باید تمام تلاشتان را بکنید تا حتما این کار را انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند همچنین بیان کرده اند که داشتن مخاطبین وفادار می تواند یکی از مهم ترین و کلیدی ترین پارامترها برای تعیین کردن میزان موفقیت و یا میزان شکست یک تجارت باشد به این شکل که وقتی شما یک تعدادی از این مخاطبین وفادار را برای یک تجارت دارید می توانید انتظار داشته باشید که این تجارت به میزان زیادی بهتر رشد می کند. نکته مهم دیگر این است که توصیه تمام دانشمندان و افرادی که در این زمینه کار می کنند این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا این مخاطبین وفادار و همیشگی را در تجارت خودتان نگه دارید.

7. تا جایی که می توانید و برایتان مقدور است به جای روش های پولی تبلیغ کردن از روش های رایگان استفاده کنید‍!

بازاریابی کردن یکی از مهم ترین کارهایی است که شما به عنوان یک تجارتی که تازه تاسیس شده است باید انجام دهید. این درست است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید ولی حقیقت این است که شما می توانید به راحتی و با هزینه های خیلی کمتر از آن چیزی که فکرش را می کرده اید این کار را بکنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما تمام تلاشتان را می کنید تا کار بازاریابی را انجام دهید و در این راه سعی می کنید تا از روش هایی استفاده کنید که پولی نیستند (البته تا جایی که می توانید)؛ نسبت به زمانی که فکر می کنید باید برای انجام دادن این کار تا می توانید پول خرج کنید نتیجه بهتری می گیرید. مهم این نیست که شما این کار را به چه شکلی انجام می دهید بلکه مهم این است که شما سعی کنید تا برای انجام دادن این کار از حداکثر توانتان استفاده کنید. از این رو در صورتی که شما فکر می کنید می توانید بدون این که برای این کار پول زیادی خرج کنید از بهترین توانتان استفاده کنید این کار خیلی بیشتر به نفع تجارتتان می شود. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا برای این که در مصرف سرمایه هایی که در تجارتتان وجود دارد صرفه جویی شود این کار را با استفاده از روش هایی که پولی نیستند انجام دهید. ایلان ماسک می گوید: "من همیشه سعی کردم تا بیشتر بر روی محتوایی که تولید می کنم و بر روی فرآورده هایی که قرار است ارایه کنم سرمایه گذاری کنم تا این که سرمایه ام را بر روی بازاریابی متمرکز کنم" البته بازاریابی کردن باید به عنوان یکی از اجزای کاملا جدایی ناپذیر در کار شما ارایه شود ولی حقیقت این است که شما نباید هزینه های زیادی بر روی آن داشته باشید در صورتی که فکر می کنید می توانید همین کار بازاریابی را با هزینه های خیلی کمتری انجام دهید.

8. حتما برای تجارت خودتان یک وب سایت داشته باشید!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید حتما برای خودتان یک وب سایت داشته باشید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما برای تجارتتان یک وب سایت تولید می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر می شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما برای تجارت خودتان یک وب سایت ایجاد می کنید می توانید به راحتی در اینترنت برای خودتان یک هویت مجازی داشته باشید و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا شانس بهتری برای موفقیت داشته باشید. این در صورتی است که در دنیای امروز در صورتی که شما برای خودتان وب سایت نداشته باشید ممکن است تجارتتان با مشکلات جدی مواجه شود به این دلیل که داشتن یک وب سایت برای یک تجارت آن هم در سال 2022  یک موضوعی کاملا لازم و ضروری می باشد. وقتی که شما برای تجارتتان یک وب سایت تشکیل می دهید افرادی که سعی می کنند تا از تجارت شما خرید کنند دیگر می دانند که باید به کجا سر بزنند و به راحتی می توانند شما و تجارت شما را پیدا کنند. بنابراین شما به این راحتی می توانید کار بازاریابی را به شیوه ای که دوست دارید انجام دهید. البته برای این که وب سایتی داشته باشید که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده به وب سایت شما می آیند زیاد باشد شما باید کارهای زیادی انجام دهید. یکی از مهم ترین نکته هایی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای وب سایت شما باید به خوبی انجام بگیرد. به عبارت دیگر شما باید سعی کنید تا وب سایتتان به شیوه ای طراحی شود که وقتی که فردی در یکی از موتورهای جستجوگر نام وب سایت شما را جستجو می کند به راحتی بتواند وب سایت شما را در رده بندی هایی که گوگل می کند در رده های بالا ببیند. این نکته بسیار مهم است به این دلیل که دیده شدن برای وب سایت شما باید مهم ترین و کلیدی ترین نکته باشد. شما باید کاری کنید که وب سایتتان دیده شود در غیر این صورت شانستان برای موفقیت کاهش پیدا می کند. حتی در صورتی که بهترین وب سایت را هم داشته باشید در صورتی که نتوانید کاری کنید که وب سایتتان دیده شود شانس شما برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از وب سایت به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید سرعت وب سایت است. در صورتی که وب سایت شما به اندازه کافی سریع نباشد ممکن است این سرعت برای شما مشکلاتی جدی ایجاد کند. شما باید تمام تلاشتان را انجام دهید برای این که بتوانید برای خودتان وب سایتی با سرعت بالا ایجاد کنید تا مخاطبین و مشتریان و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند بتوانند بدون این که وقتشان تلف شود به راحتی به تمام بخش های وب سایتتان دسترسی داشته باشند.

در کنار وب سایت برای خودتان یک وبلاگ هم داشته باشید!

شنا می توانید در کنار وب سایتی که برای تجارتتان طراحی کرده اید یک وبلاگ هم داشته باشید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما در کنار وب سایت تجارتتان یک وبلاگ هم داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که در کار بازاریابی بیشتر موفق می شوید.

9. در کنار روش های دیجیتالی از روش های سنتی هم استفاده کنید!

شما می توانید در کنار روش های دیجیتالی از روش های معمولی هم برای کار بازاریابی استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که انجام این کار می تواند باعث شود که هم شما با روش های جدید بازاریابی آشناتر شوید و هم این که شانستان برای موفقیت بیشتر شود. به عنوان مثال استفاده کردن از کارت ها به جای کارهای دیجیتالی یکی از کارهایی است که شما می توانید انجام دهید. فکر نکنید که این کارها در سال 2022 جواب نمی دهد. به عنوان مثال فرض کنید که شما یک رستوران دارید و فکر می کنید که نیاز به امتحان کردن روش های مختلف برای بازاریابی دارد. در این صورت اگر می توانید، برای رستوران خودتان کارت تولید کنید و سعی کنید تا به دیگران کارت بدهید. این کار می تواند هم به شما و هم به آن ها کمک کند تا تجارت شما را بهتر بشناسند. تحقیقات نشان داده است که این کار در بسیاری از موارد می تواند به نفع شما باشد و حتی می تواند به شما کمک کند تا تجارت خودتان را به خوبی به دیگران نشان دهید. از این رو باید تمام تلاشتان را بکنید تا در کنار روش های سنتی از این روش ها استفاده کنید.

10. از اینستاگرام استفاده کنید!

بازاریابی کردن با استفاده از اینستاگرام یکی از مهم ترین روش های بازاریابی است که تمام تجارت ها باید سعی کنند تا در سال 2022 از آن استفاده کنند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا با استفاده از این شبکه مجازی به کار بازاریابی بپردازید. خوشبختانه استفاده کردن از این روش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کار شما به عنوان یک بازاریاب داشته باشد و برای این که کار بازاریابی را انجام دهید به هیچ عنوان نیازی نیست که از بسیاری از مشکلاتی که در شبکه های مجازی دیگر وجود دارد رد شوید. اینستاگرام ابزاری است که بسیاری از مسیرهای انجام دادن کار بازاریابی را برای شما هموار می کند و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از این روش استفاده کنید برای این که تجارت خودتان را ارتقا دهید. البته به هنگام انجام کار بازاریابی با استفاده از اینستاگرام چندین نکته است که شما باید حتما به آن ها توجه کنید. به عنوان مثال، شما باید به زمانی که می خواهید در اینستاگرام پست بگذارید توجه کنید. در صورتی که شما بخواهید در زمان هایی در اینستاگرام پست بگذارید که هیچ کسی پست های شما را نمی بیند این موضوع ممکن است باعث شود که شانس شما برای موفقیت کمتر شود. مثلا اگر فکر می کنید که مخاطبین شما و افرادی که شما می خواهید برای آن ها تبلیغ کنید افرادی هستند که اکثرا در ساعت های ابتدای شب آنلاین هستند و در شبکه اینستاگرام حضور دارند بهترین کار این است که سعی کنید تا برای این افراد در چنین ساعت هایی محتوا تولید کنید و یا در صورتی که فکر می کنید این افراد دانشجویانی هستند که ممکن است در ساعت های بین صبح تا ظهر کلاس داشته باشند (و بنابراین آنلاین نباشند) خیلی اشتباه است که سعی کنید تا در این زمان ها برای این افراد پست بگذارید. از این رو خیلی مهم است که درک کنید که چه زمان هایی برای این افراد پست بگذارید چون این کار می تواند کمک بسیار زیادی به شما در کارتان بکند. نکته دیگری که به هنگام بازاریابی با استفاده از اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشید این است که باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از کپشن های مناسبی زیر تصاویری که می گذارید استفاده کنید. این موضوع می تواند تاثیر بسیار  زیادی بر جذب کردن مخاطبین و مشتریان داشته باشد و می تواند انجام کار بازاریابی را برای شما به مراتب آسان تر کند.

11. از دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کنید!

 

باید بدانید که کار بازاریابی را نباید صرفا محدود به استفاده کردن از اینستاگرام کنید. شما باید سعی کنید تا از روش های دیگری نیز برای این کار استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است که شبکه های مجازی دیگر نیز می توانند به شما کمک کنند تا این کار را به درستی انجام دهید. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید از شبکه های مجازی دیگر هم استفاده کنید برای این که بتوانید کار بازاریابی را به شیوه ای که فکر می کنید درست است انجام دهید. به عنوان مثال می توانید به جای استفاده کردن از اینستاگرام از توییتر و دیگر روش ها استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما می خواهید از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که اصولی را که در این زمینه وجود دارد درنظر بگیرید. به عنوان مثال، به هنگام استفاده کردن از این روش ها باید به توصیه هایی که متخصصان در این حوزه ها کرده اند به خوبی توجه کنید. دانشمندان و متخصصانی که در زمینه بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی کار می کنند بر این باورند که وقتی شما می خواهید از شبکه های مجازی دیگر استفاده کنید باید سعی کنید تا با مخاطبین و افرادی که فکر می کنید قرار است به عنوان بازدیدکننده از این شبکه های مجازی بازدید کنند یک رابطه ای عاطفی برقرار کنید. این کار هم می تواند به شما و هم می تواند به این افراد کمک کند تا درک بهتری از همدیگر داشته باشید و همین موضوع باعث می شود که میزان هوشیاری برند برای این افراد از تجارت شما بیشتر می شود. علاوه بر همه این ها شما می توانید انتظار داشته باشید که با استفاده از این روش ها میزان موفقیت خودتان را در زمینه های مختلف بیشتر کنید.

12. از بازاریابی با استفاده از ایمیل استفاده کنید!

بازاریابی با استفاده از ایمیل نیز نکته دیگری است که شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است که بازاریابی با استفاده از ایمیل می تواند روش مناسبی برای افزایش دادن تعداد مخاطبین و جلب کردن مشتریان حتی در سال 2022 باشد. ممکن است شما فکر کنید که دیگر استفاده از روش هایی مانند بازاریابی با استفاده از ایمیل قدیمی شده است و دیگر کسی از این روش ها استفاده نمی کند ولی حقیقت این است که در دوران امروزه و حتی در سال 2022 هم می توان انتظار داشت که با استفاده از ایمیل به خوبی کار بازاریابی را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به مخاطبین و چیزهایی که می خواهند داشته باشید و با این که بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند استفاده از این روش ممکن است به ضرر تجارت ها باشند ولی محققان در آزمایش هایی که در این زمینه انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که استفاده کردن از این روش می تواند تاثیر مثبت بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین در صورتی که شما فکر می کنید که بازاریابی با استفاده از ایمیل یک روش قدیمی است باید به این موضوع فکر کنید که امروزه حتی بسیاری از تجارت هایی که از روش های جدید و مدرن بازاریابی استفاده می کنند استفاده کردن از روش بازاریابی با استفاده از ایمیل را فراموش نکرده اند و سعی می کنند تا از این روش ها استفاده کنند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید برای داشتن یک بازاریابی موفق استفاده از روش بازاریابی با استفاده از ایمیل را در کنار روش های دیگر بازاریابی برای خودتان درنظر بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 447
:: بازدید سال : 1186
:: بازدید کلی : 5686